miercuri, 7 iulie 2010

Cu cine?


Cu cine vorbesti tu cand izbucnesti de fericire, sau simti ca explodezi de durere? Ai tinde sa spui dintr-o suflare: "cu prietenii mei". Eu iti spun dragule, sa te indoiesti de fiecare sfat, promisiune, juramant de-ale unei bune prietene. Stii ce va face? Te va privi plangand si-si va spune ca esti patetic.
Totusi, exista una din zecile de persoane care se proclama a fi prietenii tai, la bine si...niciunde mai departe, o persoana ce nu va ezita in a se bucura pentru rine, sau a suferi cu tine.
Eu sunt mai norocoasa poate. Poate ca prin scepticismul meu i-am dat pe toti deoparte. Si stii ce-mi spun: lasa-i sa se duca dracului. Am in orice caz cativa oameni ce mi-au demonstrat ca merita.
Eu le multumesc si le sunt profund recunoscatoare.
Dar te intreb pe tine...maine cand vei avea un secret al tau, ce vei face cu el? Sfatul unei straine: rupe-l in mii de bucatele, si ofera-i prietenului tau o singura parte din el...Ai puterea?!
Eu te pup si te bat prieteneste pe umar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu